Priče (November 2018)

Украсни Децор

"Ова страна куће добива јутарње сунце, што је заиста укусно", рекла је архитекта Цори Буцкнер док је показала беспрекорну средину куће на Црествоод Хиллс-у.То је идилична заједница лоцирана високо изнад булевара Сунсет у Брентвооду, Калифорнија.

Дизајнерка Елизабетх Бацкуп на недавном пројекту у Лос Анђелесу.Било је потребно само три године да Елизабетх Бацкуп постане пуноправни дизајнер - али пут до тог брзе успјеха није био лак.

У лето 2016. године, отишао сам на двонедељни породични одмор у Грчку како бих истражио села у којима су родјени родитељи и да видим свете локације које смо одувек желели посјетити.

За неколико недеља, наш двогодишњи син ће се пробудити у чему ће бити његова четврта спаваћа соба.Требало је једна кућа, два стана, три складишна простора и 18 месеци да га уђу у ову собу, која је некада била кухиња, на трећем спрату реновираног камена сала у Цровн Хеигхтс-у, Брооклин.

Моја мајка и ја смо се држали руку док смо заједно прешли паркиралиште на књижници, длани се дну на летњој врућини Атланте. Њен вјенчани прстен црнио је мој десни ружичасти прст док смо ходали.

Маттхев и Реггие Детерс су сами финансирали обнову своје куће у ЛА.Није неуобичајено да парови описују свој брак као партнерство, али Маттхев Детерс и Реггие Винокур немају просјечну везу.

Јеннифер Сиегал у њеном дому у Лос Ангелесу.Сунчана канцеларија дизајнера Јеннифер Сиегал налази се на врху одвојене гараже у дворишту њеног дома у Лос Ангелесу. За разлику од већине некретнина на подручју Венецијанске плаже, њен предњи улаз не показује све што се налази изван иначе чудног бунгалова у шпанском стилу у 1920.

Никада нећу заборавити наш први стан у Питтсбургху. Технички, то је био мој први стан и мој дечко, Џастин, да ли је толико тога морао да га питам - врло романтично, сигуран сам - да ли је планирао да плати било коју ренту.

Архитекта Рацхел Аллен у својој канцеларији у центру Лос Анђелеса.Примарне дизалице дизајниране су као корови од понављајућих улица у центру града испод главне архитектуре Рацхел Аллена, који сигнализирају нови развој у Олд Банк Хисториц Дистрицт у Лос Ангелесу.

Ја нисам једна од оних жена које могу наравно да направе време за себе. Чак и током дужег временског периода пре него што сам имала децу, ретко сам дозвољавала себи довољно времена да се спремим ујутру.

Јессие Иоунг и Емилиана Гонзалез никада нису били више од познаница док се нису преселили из Монтевидеоа у ​​Лос Анђелес. "Све се догађа са разлогом", рече Иоунг.

Када сам био тинејџер, сусрео сам се са родитељима о њемачком. Тражио сам да знам зашто нисам био научен језик када сам био дете, када је ваш мозак сунђер и језици за учење најлакше би било икада бити.

Једна од првих игара које сам играо на компјутеру моје породице 1980-их година била је "Где је у свету Цармен Сандиего?" Замишљао сам да путујем на далекосежне локације широм света како бих ухватио титуларни лик у црвеним ципелама високим ципелама које су носиле жуту хаљину под њеним капутом.

Свако јутро у последњих шест година пробудила сам се у стану који није мој. Уђем из кревета који нисам купио, пијем кафу у било коју чарбу коју нађем у кухињи, и гледам на зидове украшене уметношћу која ме је спремала.

Када сам први пут стигао у Убуд, нисам био импресиониран - уопште. Пре мог мог путовања резервирао сам јефтин хостел у северном делу града, а ја сам скочио у такси да ме одведе из Цанггу, села на јужној обали.

Није изненађење да већина људи има љубав / љубав према Икеи. Шведски кућни робни гигант је револуционирао начин на који људи размишљају о својим кућама, али Икеа тешко да буде крајњи, савршени и ефикасни европски менаџмент куће.

Добродошли у Мовинг Диариес, где питамо људе шта им је потребно купити или се отарасити у потезу, колико су потрошили и шта су научили. Хоћеш да се представиш? Поднесите фотографије свог места и преглед вашег потеза на едиториал@хункер.

Био сам продуцент са ББЦ-ом кад смо мој тим и ја први пут посјетили насеље Нев Лиланд у Литтелтону након земљотреса 2011. године. Када размишљам о том приморском граду, сликам бијелу кућу која се заљубљује у брдо са сунчевом светлостом сјајног крова гвожђа.

Био је пар сати пре ноћи прошле Божићне вечери, а мој дом је и даље био. Моја девојка спава у спаваћој соби, исцрпљена је после неколико дванаестчасних смена као медицинска сестра у хитној медицини, а наш пас је био закривљен поред мене на каучу који гледа на треперљиво дрво.

Одрастао сам у Канзасу, а кад ме неко са мном не задовољава, обично се рецитује чаробњак из Оза . Заправо, не могу бити сигуран колико пута сам подсетио да сам "више у Канзасу".